Tuesday, May 3, 2011

Seminar Pendedahan dan Pemilihan Perniagaan Francais di Iskandar Malaysia


Tarikh : 4 Mei 2011 (Rabu)

Jam : 8.30 pagi – 5 petang

Tempat : Dewan Malaysia Productivity Corporation (MPC), Bandar Baru UDA, Johor Bahru


Objektif program ini adalah untuk memberi pendedahan dan berkongsi peluang kepada usahawan atau bakal usahawan untuk menceburi bidang Perniagaan Francais samada sebagai ‘franchisor’ atau ‘franchisee’. Pihak PNS akan memberikan penerangan berkenaan peluang perniagaan francais ini serta sesi bimbingan, pemilihan dan padanan ‘business matching’ akan diadakan pada hari tersebut. Berikut ini adalah syarat-syarat untuk peserta yang berminat untuk menceburi perniagaan Francais ini samada sebagai Franchisee / Franchisor :

www.pns.com.my

sebarang pertanyaan mengenai seminar boleh diemail kepada Redzuan@irda.com.my (No Tel : 019-7700 834) atau Zalina@irda.com.my (019 – 777 9540).


JOHO - Kami diberi info ini untuk kami blastkan kepada JOHOlovers di Johor tentang peluang-peluang yang akan ada di Iskandar Malaysia nanti. If korang memang berminat untuk berniaga tapi kurang tau mengenainya,JOHO suggest korang attend seminar ini dan sila be serious about it,kerana peluang-peluang sebegini sangatlah rare and kami nak sangat korang ke depan and jangan miss out dengan peluang-peluang yang ada. Kalau korang lambat atau taknak ambik tau, peluang akan dirembat oleh yang tak sepatutnya nanti, korang juga yang menrungut kan? :)


If korang interested and nak take part in this seminar,just mention yang korang dapat tau dari JOHO (wajib cakap) dan segala urusan anda akan dibantu nanti.


"Youths need to be inspired."


JOHO

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails